Alla inlägg under november 2009

Av Pluttan - 17 november 2009 22:06

Nu har jag sökt jobb i en månads tid, aktiv måste jag säga. EN intervju har jag fått komma på bland alla de jobb jag sökt. Borde jag vara glad eller ledsen över det? Jag menar, vissa får ju inte ens komma till en intervju. Jag har sänkt mina krav en smula så nu söker jag även jobb som jag är överkvalificerad för, men någonstans ska man ju börja också. Det är kanske enklare att ta sig upp i jobbjungeln om man har lite kött på benen så att säga.


Jag får se hur det blir med mitt jobbsökande. Får jag inget jobb fram till Nyår så ska jag tänka på att kanske skriva in mig på arbetsförmedlingen. I bästa fall så hjälper det mig, men jag tycker det är så olönsamt att behöva gå dit för att söka jobb när jag likagärna kan göra det hemifrån, jag gör det nu så varför kan jag inte göra det sedan?


Är det någon som har några tips på något jobb? :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Beteendevetare på jakt efter ett jobb. Jag ska försöka hitta mig ett, kanske kan DU hjälpa?!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du jobb i dagsläget?
 Ja
 Ja, men vill byta jobb
 Nej

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards